REGULAMIN OBIEKTU
LEŚNY DWÓR W SULĘCZYNIE
§ 1
1.Właścicielem i administratorem Obiektu jest Folwarczna Sp. z o.o.
S.K.A., z siedzibą w Gdyni, przy ul. Folwarcznej 2, adres e-mail:
biuro@lesnydwor.pl, Tel:+48 58 684 50 15, wpisaną do rejestru
przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy Gdańsk Północ w Gdańsku
VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem: 0000457351, NIP: 5862282192, zwaną
dalej jako „Obiekt”.
2. Regulamin obiektu stanowi zasady wynajęcia pokoi i korzystania z infrastruktury obiektu.
3. Obiekt świadczy usługi noclegowe, gastronomiczne, wellness, zgodnie z profilem działalności.
4. Opis pokoi, cennik świadczonych usług noclegowych oraz opis zakresu poszczególnych usług znajduje się na oficjalnej stronie obiektu https://lesnydwor.pl/oraz w recepcji obiektu.
5. Regulamin jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w Obiekcie.
6. Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, że zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
7. Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji Obiektu.
§ 2
1. Jednostką rozliczeniową w przypadku świadczenia usług noclegowych jest doba noclegowa. Doba noclegowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu, a kończy o godzinie 12:00 w dniu wyjazdu. Obiekt na specjalne życzenie może nieodpłatnie przyspieszyć lub wydłużyć dobę noclegową – w miarę dostępności pokoju. Ostatecznego potwierdzenia dokonuje pracownik recepcji na wniosek Gościa na dzień przed przyjazdem (przyspieszenie doby) lub w dniu wyjazdu (wydłużenie doby).
2. Życzenie przedłużenia o kolejną dobę noclegową Gość powinien zgłosić w recepcji do godz. 10:00 w dniu planowanego wymeldowania. Recepcja potwierdza możliwość w miarę dostępności pokoi. W przypadku Gości nie przestrzegających niniejszego regulaminu recepcja może odmówić wydłużenia pobytu.
3. Aktualny cennik świadczonych usług noclegowych publikowany jest na stronie internetowej: https://lesnydwor.pl/ oraz dostępny jest w recepcji Obiektu:
a. Ceny przedstawione w cenniku zawierają podatek VAT .
b. Wysokość ceny za pobyt w obiekcie uzależniona jest od długości pobytu, standardu i wielkości pokoju, usług dodatkowych i otrzymanych rabatów;
c. Cena przedstawiona w cenniku może zostać pomniejszona o rabaty udzielone przez Obiekt decyzją Dyrekcji w ramach reklamacji lub rabatów preferencyjnych.
4. Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nie zameldowanym w obiekcie, nawet jeśli nie upłynął okres wynajęcia przez niego tego pokoju.
5. Osoby nie zameldowane w obiekcie przebywać mogą w pokoju jako Goście osób zameldowanych w obiekcie, między godziną 11.00 a 22.00 po uprzednim poinformowaniu recepcji.
6. W obiekcie obowiązuje cisza nocna od godz. 22:00 do godz. 7:00. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
7. Gość ma obowiązek pozostawienia udostępnionego mu pokoju oraz udostępnionego wyposażenia w stanie niepogorszonym.
8. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenia, zniszczenia, zaistniałe na skutek jego zachowania lub zachowania podejmowanych przez niego gości lub naruszenie bezpieczeństwa
poprzez nieuzasadnione włączenie systemu przeciwpożarowego – wartość materialną określa Dyrekcja obiektu
9. Dzieci do lat 14 mogą przebywać na terenie Obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych.
10. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń, nie stanowiących wyposażenia pokoju.
11. Na terenie całego Obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i innych substancji. Palenie tytoniu i wyrobów tytoniowych jest możliwe tylko i wyłącznie w miejscach do tego wyznaczonych.
§ 3.
1. Obiekt świadczy usługi zgodnie z przyjętymi procedurami. Sprzątanie pokoi z wymianą pościeli i ręczników odbywa się co trzy dni oraz każdorazowo na życzenie Gościa w godzinach 9:00 – 14:00. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o bezzwłoczne zawiadomienie recepcji.
2. Na życzenie Gościa obiekt świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
• udostępnienia akcesoria dla dzieci ( łóżeczka turystyczne, krzesełka da dzieci, foteliki do rowerów) .
• udostępnianie żelazka i deski do prasowania w pokoju Gościa.
• przechowywanie bagażu Gości zameldowanych w obiekcie.
3. Przedmioty pozostawione w pokojach przez wyjeżdżających Gości, na wniosek Gości będą wysyłane na koszt odbiorcy na wskazany adres. Koszt odesłania rzeczy jest jedynie szacowany – ostateczny koszt określa firma świadcząca usługę. W przypadku braku takiej dyspozycji obiekt przechowa przedmioty przez okres 1 roku. Po upływie tego czasu pozostawione przedmioty zostaną przekazane na cele charytatywne lub utylizowane.
4. Obiekt jest ubezpieczony w zakresie określonym odpowiednimi przepisami kodeksu cywilnego. Gość jest zobowiązany zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Odpowiedzialność obiektu z tytułu utraty lub uszkodzenia wartościowych przedmiotów jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane w depozyt w recepcji. Odpowiedzialność obiektu jest ograniczona również w przypadku, kiedy Gość nienależycie zabezpieczył pokój – należy sprawdzić zamknięcie pokoju po każdym jego opuszczeniu.
5.Obiekt ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.
6. Wybrane obszary Obiektu są monitorowane.
7. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin obiektu.
§ 4.
1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych przez Obiekt usługi.
2. Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja Obiektu.
3. Reklamacja powinna być złożona przez Gościa niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych przez Obiekt usług w formie pisemnej (nie później niż 7 dni od jej zaistnienia).
4. Reklamacje rozpoznawane będą w terminie 14 dni.
§ 5.
§ 6.
1. Rezerwacja pobytu w Obiekcie odbywa się zgodnie z zasadami opisanymi w Regulaminie – zasady rezerwacji oraz Regulaminie świadczenia usług drogą elektroniczną, które dostępne są do wzglądu w Recepcji Obiektu a także na stronie internetowej: http://www.lesnydwor.pl/
2. Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie jego danych osobowych koniecznych do wykonania usługi noclegowej
3. Gość w każdym czasie posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania zmiany i usuwania.
4. Dane osobowe przechowywane są i przetwarzane przez Obiekt na zasadach określonych w Ustawie o ochronie danych osobowych oraz Polityce prywatności zamieszczonej na stronie internetowej oraz w recepcji obiektu.
5. Podanie danych osobowych przez Gościa jest całkowicie dobrowolne, ale konieczne do dokonania zakupu usługi noclegowej lub subskrypcji Newslettera.
6. Korzystając w jakikolwiek sposób z usług świadczonych przez Obiekt, Gość akceptuje zasady zawarte w Polityce prywatności opublikowane w serwisie www.lesnydwor.pl.
§ 7
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.)
2. Poinformowanie o zmianie Regulaminu nastąpi nie później niż na trzy dni kalendarzowe przed wejściem w życie zmiany Regulaminu.
3. Data opublikowania regulaminu: 14.04.2023 r.
Dziękujemy za stosowanie się do zasad określonych niniejszym regulaminem, mających na celu komfort pobytu i bezpieczeństwo naszych Gości.